iBOK
- Szczegóły
- Kategoria: BOK
- Opublikowano: 17 grudzień 2021
- Administrator
- Odsłony: 12642
Usługa iBOK jest bezpłatną usługą elektroniczną, przy pomocy którego Klient MPGK Sp. z o.o. w Mielcu może w dowolnym momencie za pomocą przeglądarki internetowej zalogować się do swojego konta, by sprawdzić stan należności, podejrzeć wystawione faktury, przesłać do Spółki wiadomość/opinię/komentarz/reklamacje, podać stan licznika.
Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną z MPGK Sp. z o.o. zostaje zawarta automatycznie, z każdym Klientem, który zaakceptuje warunki zapisane w regulaminie Internetowego Biura Obsługi Klienta przesyłając podpisany formularz: [Oświadczenie o wyrażeniu zgody na świadczenie usług drogą elektroniczną – usługa: iBOK] dostępny w formularzach elektronicznych.
Usługa dostępna jest pod adresem:
https://ibok.mpgk.mielec.pl/
https://ibok.mpgk.mielec.pl/
Z usługi iBOK mogą korzystać wszyscy Klienci MPGK Sp. z o.o., którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają podpisaną umowę o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków,
- zaakceptowali regulamin iBOK,
- prawidłowo wypełnili i przesłali podpisane oświadczenie,
- posiadają sprzęt komputerowy spełniający wymogi techniczne określone w § 3 regulaminu iBOK.
Spółka zapewnia swoim użytkownikom bezpieczne łączenie z serwisem oraz ochronę danych osobowych. Niemniej jednak, Odbiorca dodatkowo powinien zadbać by niepowołane osoby nie otrzymały dostępu do jego konta.
W tym celu należy:
W tym celu należy:
- przydzielone hasło dostępowe zmienić na własne po pierwszym logowaniu,
- nie udostępniać hasła osobom trzecim,
- wylogować się niezwłocznie po zakończeniu korzystania z programu iBOK.
Dzięki iBOK MPGK Sp. z o.o. w Mielcu ma łatwiejszy dostęp do aktualnych informacji o świadczonych na jego rzecz usługach oraz otrzymuje uprawnienia umożliwiające:
- wgląd do aktualnych rozliczeń z możliwością przeglądania rozliczeń wcześniejszych,
- wgląd w historię odczytów i wystawionych faktur,
- analizowanie zużycia wody za dowolny okres przy pomocy wykresu liniowego bądź kolumnowego,
- podanie stanu wodomierza,
- przesyłanie do Spółki wiadomości/opinii/komentarzy/reklamacji,
- otrzymywanie na bieżąco komunikatów m. in. o awarii,
- sprawdzanie, do kiedy jest ważna cecha legalizacyjna podlicznika.
Usługa iBOK umożliwia również realizowanie płatności za otrzymane faktury. Płatności wspiera polska firma technologiczno-finansowa BlueMedia.
ZAPRASZAMY DO KORZYSTANIA Z I-BOK